zaterdag 11 januari 2014

PINwat?

Pinterest is een sociaalnetwerksite die fungeert als prikbord. Pintrest begon in 2009 en een jaar later kwam de site online.  De gebruiker kan over het hele web afbeeldingen pinnen en vervolgens op een van de aangemaakte "moodboards" plaatsen. De website is met name in trek bij vrouwen (ongeveer 80% van de gebruikers[1]). De bedenker van Pinterest is Ben Silbermann.
Bron: wikipedia

Ik zwicht nogal gemakkelijk voor sociale media maar aan eentje ben ik redelijk verslaafd. Sinds ik in 2011  een uitnodiging kreeg van een vriendin, was er geen houden meer aan. Ik verdoe veel te veel tijd om van  plaatje naar plaatje te klikken en/of te pinnen. Gelukkig doe ik er geregeld iets mee: knutselen voor het werk, vrije tijd met de kinderen, kledij-inspiratie voor  mezelf, fotografie-tips, of ideeën voor cadeautjes of etentjes. Dankzij Pinterest heb ik een grenzeloze fantasie. Of dat denken mensen toch..
 Af en toe lukken de experimenten ook, en af en toe ga ik af als een gieter... De resultaten vind je hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten