dinsdag 21 januari 2014

Easy kapsels (voor 't werk ofzo)

Ik hou van de vele pins met 'buns'.
Het ziet er toch altijd heel gedistingeerd uit. Oftewel zijn het allemaal gewoon heel chique vrouwen die gewoon barsten van de elegantie. Unlike me, huh.
Want ik probeer ze vaak, zeker die er uit easypeasy uitzien. Dus volgende 'bun' stond op mijn to do lijstje:
 Schoon, toch. 't Helpt natuurlijk wel dat de mevrouw in kwestie waarschijnlijk een model is en ik nu met een gigantisch minderwaardigheidscomplex zet. Mijn haar glanst niet zo mooi en het bleef ook niet zo goed zitten. Kijk maar naar mijn foto rechts onder (het resultaat van een dagje werken met deze knot). Freezyness all over the place en toen had ik het noodgedwongen al vastgepint met 2 bobby pins. En om 5u 's avonds bleek de Loreal Mytic Oil ook totaal verdwenen te zijn uit mijn haar.
De andere twee foto's zijn genomen op het begin van de dag. Toen viel het wel nog mee. Het duurt ook niet erg lang en het is niet zo moeilijk. Dat zijn dan weer de pluspunten van dit knotje. Als je het in de loop van de dag kan hermaken, kan je wel wegkomen met deze look. Tip: neem wel een klein makeup spiegeltje mee of een betrouwbare vriend(in) voor goed advies. Want ik dacht vaak dat de voorkant wel OK leek tot ik het vanachter bekeek met het spiegeltje.
Enfin, zo doe je het dus....
  1. Je maakt een redelijk hoge paardenstaart
  2. Je trekt die juist aan de basis (onder de rekker) wat open. 
  3. Je steekt de rest van de staart door die opening. 
  4. Je moffelt het puntje van je paardenstaart wat onder je haar
  5. Klaar!
Moeilijk is het inderdaad niet maar het lijkt niet helemaal op de foto. I blame her and her f***ing shiny modelhair!! Maar als het een troost mag zijn, ik ben niet de enige failer bij deze pin, de originele Pintester is ook al waanzinnig gefaald in deze pin. Dan viel mijn poging nog keihard mee!
Fail or Nail? Geen idee, iets tussen de twee, denk ik. Een failnail?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten